Doküman ve Kayıt Yönetimi Modülü

Doküman ve Kayıt Yönetimi Modülü

Doküman ve Kayıt Yönetimi Modülü

Kurumsal dokümanlarınızı ve kayıtlarınızı yönetmenize yardımcı oluyoruz. 

Doküman ve kayıt yönetimi çözümümüz ile kurumunuzda oluşturduğunuz, değiştirdiğiniz ve iptal ettiğiniz dokümanlarınızı modülümüz ile güvenli ortamlarda saklamanıza yardımcı oluyoruz. 

Dokümanlarınız üzerinde yaptığınız değişikliklerin kayıtları, versiyonlanması, eski versiyonların arşivlenmesi ve kurumunuz bünyesinde kullandığınız doküman kodlama sistemine göre kodlanmasını otomatik olarak gerçekleştiriyoruz. 

Dokümanlara kullanıcıların erişimlerinin kontrolü, doküman dağıtımı, doküman okuma, düzenleme, silme ve oluşturma yetkileri sistemimiz doküman ve kayıt yönetimi modülümüz ile kolay bir şekilde ayarlanabilmektedir.

Sistem yetkilileri tarafıdan dokümanalarda değişiklik ihtiyaçlarının giderilmesi için farklı bir doküman düzenleme yazılıma ihtiyacınız yok. IMSS Doküman ve kayıt yönetimi modülünü kullanarak dokümanlar üzerindeki değişiklikleri ürünümüz üzerinden yapabilir ve doküman sisteminizde yayınlayabilirsiniz.

Kuruluşunuzda kulanıcılar tarafından oluşturulacak kayıtlar için IMSS Doküman ve kayıt yönetimi modülünü kullanabilirsiniz. Önceden oluşturduğunuz formlar üzerinde kullanıcı bazlı kayıt oluşturma ve gönderme işlemleri kolaylıkla yapılabilmekte.

IMSS doküman ve kayıt yönetimi modülü ile doküman ve kayıtlarınızın içerisinde kaybolmadan kullanıcı dostu arama motoru ile doküman içerikleri dahil arama yapılabilmektedir.